Merhabalar, iki haftalık bebeğim var, evim çatı katı, oda sıcaklığı 31-32 derece. Klima yok. Odanın balkon kapısı açık, ceyeranda bırakmayacak şekilde odayı havalandırıyorum. Bebeğim zıbın ve çorap ile duruyor. Bu sıcak onu hasta eder mi? Bu konuda bilgi sahibi olan tecrübeli annelerimiz bana yardımcı olabilir misiniz? Çok tedirginim. Bebeğimi alıp bir iki aylığına başka bir eve (kayınvalideme) gitmeyi düşünüyorum sirf bebeğim için 😓 kendi annem başka şehirde olduğundan ona gidemiyorum malesef.:(