Crnkyr Arkadaslar bebeğimin sağlık ocagında ilk asısı pazartesi günü internetten arastırdım hepatit b 2.dozu olucak sanırım sorum su bu asıdan sonra ateş oldu mu bebeklerinizde neresinden yapıyorlar asıyo
eserekli_kiz11 Crnkyr bacaktam yapiyolar bizdede ates olmadi ama huzurlgu vardi bir cay kasigi calpol verdim
Kadifemsii Crnkyr bacaktan yapılıyor . Genelde aşılar ateş huzursuzluk falan yapar . İki kızımda da aşılar hiçbir yan etki yapmadı inşallah sizde de yapmaz . Yaparsa calpol verebilirsiniz