buskaya benimki 1 yasında bizim düzenimizi anlatayım belki işinize yarar. Suan gündüz istemiyor ya da isterse 1 kez emziriyorum, sürekli meyve yoğurt vs yediğimiz için acıkmıyor. Sabah uyanma saatine bağlı 1 ya da 2 kez uyur. akşam 6dan sonra uyutmuyorum, 7-9 arası dısarıdayız geziyoruz parka gidiyoruz yürüyoruz bi güzel yoruyorum kısacası😅 9da ev giriyoruz, kıyafet değişikliği ve önce emzirme sonra yemek vs 9bucuk oluyor. Keyfine göre oynuyoruz kitap okuyoruz koşuyoruz evde, gözleri ovusturunca yatmaya geciyoruz su içirip yatırıyorum. Bu şekilde yorgun yatınca 3-4 gibi uyanıyor en erken beslenme için. Emziriyorum ve maalesef bebegimin hala gazı oluyor o uyumak istiyor ben gaz cıkarmaya calısıyorum birz feryat figan sonra geri uyuyor. Keyfine göre uyanıyor