Brnbckc
Az önce doktorumuzla konuştum, oğlumun burnundan almadılar sürüntü, sadece ağzından aldılar dedim, yanlış çıkmıştır o pozitiftir dedi, covide bağlı brronsoit geçiriyor, çok zor gercekten, eşimle mahvolduk iki gündür, ağlıyor biz ağlıyoruz, sesi gitti, nefesi zor aldı, prednol diye bir iğne yaptırdık, nefes açıcı iğne, çok iyi geldi, hava kullanıyoruz ve augmentin antibiyotik kullanıyoruz, bir de calpol veriyorum, burnunu sürekli serum fizyolojiyle temizliyorum, rahatlıyor o zaman, eğer test yaptıracaksanız bebeğine burnundan kesin sürüntü aldır canım, ağızdan alınca sadece yanlış çıkıyormuş….