Evimin hemen yanı büyük bi ormanlık alan . Babalarından kendilerine kaldığını söyleyerek yılardır buraya yerleştiler benim keçimi taktığım ufak bi alan vardı evimin onu ağacın altı naylon çekmiştim kışın. Simdi bu kadın geldi kaldırın burayı dedi bende evimin dibine karışamazsın burası ormanın o gelir kaldırır ancak dedin. Ama kadın afedersiniz salak değil ama deli ayağına yatıyo. Ben sinirle ormanı aradım geldiler buranın ormana ait olduğunu ve ahiri kaldırmasını söylediler (kadın ağır yaptı büyük bayada inek var) adamlar her geldiğinde ben evladımı kaybettim diyerek konuyu saptiryo adamlar 3 kere geldi en sonunda mahkemelik oldular çıkma kararı verildi ama yinede çıkmıyorlar martta tekrar mahkeme varmış. Ve bu süreç başlayalı 3 sene olmak üzere orman neden hemen müdahale edemiyor. Kadın oyunumu koysam evimin onune fırlatıyo kaç kere dalastik. En yetkili kimi arayabilirim hemen sonuc için traktörle sürekli ormanın calisini basıyorlar en sonunda evime yakın olan caliyi basıp dibime kadar getirdiler . Lütfen bilen biri yardım etsin