Elfahsenimm Bir aylık bebeğe bir çay kaşığı rezene ve zeytinyağı veren var mı? Rahatlatır mı bebeğimi
findiginannesi_ Elfahsenimm İlk 6 ay sadece anne sütü gaz için kullanacaksanız bunları YouTube da gaz için masajlar var bi bakın derim
egecan2505 Elfahsenimm gaz için ise nurse harveys diye bi gaz damlası var onun içinde de var düzenli kullanımda işe yarıyor
selambensid Elfahsenimm rezene ve kimyon veriyorum 1 er çay kaşığı doktor verebilirsin dedi ama ağırlıklı sen iç dedi ama kimyon iyi rahatlatıyor
egecan2505 Ben bi kere verdim iki üç damla zeytinyağı iyi geldi ama sonra bir daha vermedim . Bağırsakları çok çabuk alışır diyorlar. Sık sık vermek tehlikeli olabilir
Elflnykt Gaz içinse emziriyorsanız kendiniz tane kimyon demleyip için sütünüzden geçecektir bebeğinize masaj da etkili olacaktır doktorunuz önermedikçe ekstra bir şey vermeyin