Bana da doktorum yazdı . Sezeryandan bir hafta sonra dikiş hattıma emdirerek ve nazikçe değil resmen doku içine işleyecek şekilde yavaş yavaş masajla sürdüm o jeli , ben en az bir ay falan hatta daha fazla da kullandım . Doktorun o jeli verme sebebi orada ki doku iyileştirmesini hızlandırıp iz kalmamasını sağlamak . Gerçekten de ilk sezeryan yerime bakınca çok tuhaf geliyordu aşırı kötüydü rengi durumu kırmızılığı . Şu an belli etmeyecek düzeyde diyebilirim jel sayesinde iz geçti . Her gün sabah akşam sürüyordum haberiniz olsun :)