Kizlar neyi nasıl koyuyorsunuz? Allah korusun bebeğin boğazına kaçmaz mi? Lütfen anlatabilir misiniz? Biz ek gıdaya geçtik tadım ayındayız ama bebeğim yemek istemiyor.yarin elmaya geçeceğim cam rendede püre yapıp mi koyuyorsunuz? Haşlayıp mi koyuyorsunuz?