BirAnneBirBebekkkKk bence de insanın evi yokken bi ev almalı, kirada milleti zengin edeceğine kendine ödersin o ödemelerin sonunda evin olmuş olur.
Benim kredi çekeli 1.5 sene oluyor, şu an hele artan enflasyonlar sağolsun ödediğimiz kredi miktarı 1.5 senede bile kiralardan daha düşük hale geldi. Ben o zamanlar ücretsiz izinde olduğum için çekiniyordum ev alma konusunda ama şimdi şükrediyorum resmen. Oturduğum evi şimdi almaya kalksam 1 milyondan fazla kredi çekmem gerekir o da nerdee