eylulmeselesi Kızlar merhaba gece hastalandım usutme heldı asırı bas agrım ve halsızlıgım var acıle gıttım kanımda bısey cıkmadı cok adırı halsıxım bas agrım var korona artmıs dıyolar acaba korona olanılır mıyım test bermeye gıtcem korkuyorum
irva eylulmeselesi Kardeşimde 2 gün önce ateşlendi başım ağrıyor dedi pozitif çıktı.Biz de temaslıyız şuan bir şey yok bizde.Ama ortalık yine covid kaynıyor.
fermaninannesi eylulmeselesi ben iki kere korona atlattım ilk olduğumda bende üşüttüm diye düşündüm birden ateşim çıktı omuzlarım aşırı derecede ağrıyordu hafif atlattım tat koku gitti tabi sonra ikinci kez olduğumda sabah kalktım omuzlarım nasıl ağrıyor var ya dedim ben korona oldum eşime söyledim saçmala dedi hayır ilk olduğum gibi ağrım var dedim sonra evde korona kiti vardı yaptım pozitif çıktı 🤭 gene hafif atlattım tuhaf olanı ben taşıyıcı oluyorum evin içinde ve temas halinde bulunduğum kimseye bulaştırmıyorum oğlumda dahil 7/24 yanımda yattı hiç bir şey olmadı çok şükür 🤲🏼❤️
eylulmeselesi irva aynen benfe o sekıldeyı ınanılmaz bas agrım var tesım var tirreme gwlıyor halsıxım
eylulmeselesi Kk41 bogazım agrımıyor ama genzım akıyor yanıyorum basım felaket agrıyo kulaklarım basım zonklıyor sızındıke oyle mı
Ayseylm eylulmeselesi grip salgını var bende öyleyim dikkat edin kovid vakaları da arttı şükür kovid değilim
Linlin1511 grip gibi seyreden çoğu belirti artık covid malesef. geçen hafta bebeğim pozitif çıktı. birkaç gün sorna hapşırık ve burun akıntısı şikayeti ile eşim doktora gitti o da pozitif çıktı. bende de boğaz ağrısı başladı o da kulağıma vurdu. bir de sırt ağrısı. test yaptırsam pozitif çıkardım kesin ama test yaptırmadım. parolla idare ediyorum
Ervaelf Tere yag eritip içine pekmez katın yarım çay bardağı olarak ayarlayın bogaz iyi geliyor yanmasına öksürüge hemde bağışıklık sistemini güçlendirir
Halenur42 eylulmeselesi benim kızımın da 2 gündür ateşi bir çıkıyor bi iniyor halsizlik iştahsızlık var koronadan şüphelendim inşallah yoktur Rabbim evlatlarımızı hastalık illetinden korusun
gulay_candemir eylulmeselesi Çok geçmiş olsun canım Salgın var diyorlar ama kovit tekrar başladı Biz bayramın ilk gününden beri karantina dayiz Ailece her gün birimiz acil e gittik En sonunda eşim evde herkes hasta deyince kızıma test yaptılar pozitif çıkti İnsanlar etrafımızda grip olduk deyip geziyor
Sumeyyebaglan Salgında var. İlk başta eşim sonra oğlum iki gündürde ben bu illeti çekiyorum bugün biraz daha iyiyim çok şükür. Acilde sabahladık ve çoğu kişi aynı şikayetlerle geliyodu. Halsizlik,vücut ağrısı,kusma,ishal vs belirtileri vardı
eylulmeselesi Sumeyyebaglan bende ıshal falan yok canım halaızlık basım cok agrıyo nası bıseymıs ya hıc halım yok
HandanArya eylulmeselesi korona o zamn dedklernn aynsnı yaşadm kanm temz çktı ve bana acilde serum takıp yolladılar snra çocklar hasta oldu onlrdada ateş oldu sadece kanları temz serum verdiler snra çock doktoru bi test yaptr dedi ateş düşmeyince ve hepimz korona çktk