GSevilay65 ben bizim sağlık ocağını asla ama asla sevmiyorum ya bize neden devlete gidin kan alsınlar vs diyor aptal ya evet aptal bak sinir tepeme çıktı şuan başka biryere yeni yapılıyor oraya kaydimizi aldricam bebeklerde sağlık ocağında b12 bakılıyor mu acaba salı günü devlete aldım detaylı bakılsın diye