Asivemavi  Kızlar 1 haftadır oğlumda böyle şeyler çıkmaya başladı popoda ön tarafta filan 3 farklı marka pişik kremi denedim ama henüz geçmedi . Dr randevu da 19 temmuzda en erken bu pişik mi yoksa farklı bi hastalık mı ?
Mmc_sirin Asivemavi pisik degil bu ..Fito krem alip kullanin hastaneye gidene kadar cok iyidir hemen iyilestiryor yaralari falan
2civcivannesii Pişik değil sönmüş ama geçmeye çalışıyor başka bir yerinde var özellikle ağız içi ve ayaklarinda
Asivemavi 2civcivannesii yok hayır sadece bezlediğim yerde var sürekli kremlerini sürüyorum pişik diye
Gulsahek Pişik değil. Elinde ayağında ağızında varda el ayak hastalığı olabilir doktora götürün bence.
17112020 Mantar da olabilir…kizimda da oldu pisik sandim gecmedi mamtar kremi sürdüm 1 2 kere gecti…dr a danismadan kullanmayın
Asivemavi 17112020 yok farklı bi ürün sürmem salı gidicem dr zaten inşAllah değildir de valla çok üzülüyorum görünce
EcrinYusuf Asivemavi 3 hafta oldu 3 mantar kremi kullandim.geçiyor gibi oluyordu sonra tekrar canlanıp yayılıyor. Kızımda da olmuştu travazol kullanmistim 1 haftada g3açmıştı. Simdi oğluma sarı kantaron yağı sürdü m burada post acmistim dün iyi geldiğini geçirdiğini söylemişlerdi inşallah geçer 😔gecmis olsun size de
EcrinYusuf Asivemavi kızım da doktor verdi. Oğlu da ben kullandım. Kortizonlu olduğu için bir haftayı grcirmeyin diyorlarmış. Bilginiz olsun kullanirsaniz. Dünden beri sari kantaron yagi sürüyorum ise yarıyor sanki
Asivemavi EcrinYusuf az ince şekilde süreyim bende o zaman . Çok teşekkür ederim. Size de acil şifalar