Brcnnnnn bizimde ilk zamanlar öyleydi ben anason çayı içiriordum bebeğime doktor söykemişti uyku ve gaza iyi geliyordu kendimde anason kimyon tohumu çayı demleyip içiyordum sabah akşam 2,5 aylıkken fln bıraktım simdi 3 ay 17 günlüğüz sabahlari oluyor gazı bazen kendisi çıkrtıyor hareketli olduğu icin ama bi gaz yapcak bişey yesem hemen gazlanıyor tam birmedi nurse harveys şurubu ve nbl probiyotik kullanıyoruz iyi geliyor