3 yaşında oğlum var. Aşırı derecede şeker yeme tutkusu var. Markete gidiyoruz sadece jelibon, çikolata, dondurma reyonuyla ilgileniyor ve seker almadan asla marketten çıkamıyoruz. Evde hiçbir şey bulamasa gidiyor küp şeker yiyiyor. Çıldırcam artık vermeyince avazı cikasiya kadar bağırıyor ağlıyor. Geçen gün babası çikolata almış ben de işleniyordum mutfakta. Kaşla göz arasında iki paket çikolatayı yemiş 😔😔 nasıl başa cikcam bilmiyorum her şeyi kaldırıyorum ortalıktan bir şekilde gidiyor buluyor. Bana bı akıl verirseniz çok sevinirim