GlyAtlas Zynepulku sizi üzmek gibi olmasın ama ben 2yasına kadar oyle emzırdım emmeyı bırakdı ucları nasıl attım bilemezsiniz😀bende cok denedım hatta yaralar olusdu yılmadım ama bakdım almıyo ac kalıyo en azından anne sutu alıyo degıp devam ettim🫣
Zynepulku GlyAtlas o şekildede emzirmeye razıyım ama doymuyor anlaşılan onuda baylırak almıyor tutuyor emiyor birzcık ama doyduğu kadar yemiyor
Dildarhatun GlyAtlas biz de 1 aylık olduk. Benimde elhamdulillah sütüm vardı ama ucu yok diye ememiyordu. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ben de çok memnunum. Devam etmeyi düşünüyorum da acaba diş damak gelişmesinde sıkıntı oldu mu? Onu merak ediyorum
Ysmn-12 Zynepulku doymayan bebek zaten aglar bunu meme vermeden önce mama sürecinde keşfettim oğlum da geceleri uyumuyordu rahatlayamiyordu , ztn çektikçe göğsüm rahatlıyor ve süt gitmese meme de de ağlar
birpapatyaannesi Sfybsfyb Arada kontrol ediyorum bakıyorum sut yok yeniden bakıyorum gelmiş demekki çekmiş diyorum ama burda böyle şeyler görünce emin olamadim
Minnikkiz Zynepulku yani açıkçası emzirdikten sonra hiç denemedim biberonla doyuyodur diye düşünüyorum yoksa ağlar durmaz süt çok birikiyor akıyo atletime falan ama bende bilemedimki smdi🫠
Zynepulku Minnikkiz belki sütün çoktur ondan olablr benim göğüslerim hep yumuşak geçri sabah çok dolu oluyor o zaman emerkende göğsümü boşaltamadı sert kalmıştı ben oyuzdne emin olamadım siz sürkli öyle emziriyorsanız kiloda aldıysaa muhtemelrn doyuyordurr ben bu konuda bilinçsizim malsefki
Minnikkiz Acemibiranne17 bide o var ay bi tarafı kalkıyo böyle emerken falan yüzüne geliyor bazen emzirme eziyet geliyo hele dışarı çıktıysam o kıyafetlerle daha zor geliyor
YigitEfeninAnnesii Zynepulku 5 ay emzirdim sadece onunda 4 ayı silikon uç ile geriye kalan 1 ayda silikonsuz emzirmeye çalıştım hep ama ne ucum vardı nede onun emebilmesi dil bağı var diye ememiyordu zaten hep mama meme gittik 5 aya kadar sonra da kesildi sütten
Ecoli28 Ben 45 günlük bebeğimi silikon uçla emziriyorum. Meme ucu yarası olmaması açısından daha rahat gibi geldi bana, bir de diş çıkarma döneminde ısırdığı için iyi oluyormuş. Dışarda falan zorlanıyorum tabi.
Zynepulku Ecoli28 ben ucsuz emzirdiğim sürece hiç yara olmadı slikonnucla emzirirken çok ısırmya calısıyor. Ya emzirebiliyorsnaız ne mutlu sizee cidden benim kızımda bi tuhaflık varr 😂🤦🏻♀️
-Deniz_ İlk çocuğumda meme ucum olmadıgı icin silikon uç kullandım ısrarla mememi de vermeyi deniyordum ama bebekler kolaya alışınca zorla uğraşmıyorlar. Ben silikon ucu, kendi meme ucuma gelene kadar her gün azar azar keserek kurtuldum.
Minnikkiz Zynepulku bir yerde okumuştum illa göğsün sert olmasına gerek yokmuş süt olduğunu anlamak için yumusak göğüste de süt var diyodu🥰
Huriyeuysal En büyük korkum buydu göğüs ucum yok denecek resmen silikon ucu yaşlık 2 buçuk ay kullandım annem ve kayınvalidem ucu bırak direkt ver diyordu sürekli başta çok kızıyordum onlara çünkü bebeğim almıyordu ağzına ağlıyordu. Ben uyku sersemiyle direkt vermeye başladım ve kızım alışmaya başladı emdikçe meme ucu çıktı şuan 9 aylık olduk ve sorun yaşamıyoruz resmen memekolik oldu kızım 🙏
Zynepulku Huriyeuysal şunu duyuncaa sizin adınıza çok seviniyorum meme kolik olması fln böyle olur diye hep düşünüyorum ama benim için çok zor görünüyor artıkk
Huriyeuysal Zynepulku sabırlı olun ve direkt vermeye çalışın buna İnan senin inancın olmazsa olmaz süt salınımı ve emme durumunda annenin rolü çok büyük bebişine güzel enerji ver 🙏🙏
Nilosunannesi_ Zynepulku Bebeğim iki aylık doğduğundan beri göğüs ucum olmadığı için silikon uç ile emziriyorum daha sonradan göğüs ucum çıktı fakat asla kabul etmiyor ama kontrollerde de kilosu gayet iyi çıktı emdikten sonra 2 saat uyuyor genelde bu yüzden aç olduğunu düşünmüyorum artık emsindr nasıl emerse emsin kafasındayım sadece meme veriyorum mana kullanmıyorum
Zynepulku Huriyeuysal evet ama inanın 3 aydır ığrasıyorum doğum yaptığom hastanede dedtek görmeidm sütüm yok denekcek kdr azdı bi kaç gün gelmedi mecburi mama verdik ama dirrkt biberon ile verdim cc lerini ayarlayamadım birz fazla fazla içti bu sefer emme tefleksi çok zayıf kaldı emmeyi beceremedi sonra emmeye başladı ama hem biberon hem meme gittik bu zamana kadar tam sürekli emşyor derken yok memende uyuyor yok memede çok tutuyorsun laflarıyla karşı karşıya kaldım keşke dursaymışş yani bu gunee kdr yine bi şekil emzirdim önce emzirdim sonra sağdım verdim ama iki gündür uynıkkrn aslaa emmiyor slikon ucuda oyuzden taktım bakalım denemeye calısıyorum 😕
ElifNehir22 Tam 3.5 ay silikon uçla emzirdim çok zor gerçekten sürekli yıka kaynat temiz tut dışarda emzirmek zaten zor ama geçen hafta bir anda uçsuz vermeyi denedim ve aldı 1 haftadır silikon ucu bıraktık darısı isteyenlerin başına 🙏🏻