symtpl Hem gündüz hem gece yaşadık 😅 gündüzleri krizler sürekli ağlamalar meme reddi , gecede fıstık gibi olan uykusu tam bir ızdırapa dönüştü. Yarım saatte bi bi saatte bi hatta bazen on dakika bi uyanıyordu