Günaydın hanımlar. 1 haftadır hastaydım antibiyotik kullandım. Antibiyotik kullanımına bağlı mı anlamadım 2 gündür vajende kaşıntı ve yanma var ama içinde değil dışında etrafında. Emziriiyorum sirkeli su kullansam sorun olur mu ve başka öneriniz var mı