NehirinAnnesiii 15 aylık kızım sizde bebeğiniz nekadarlık ve kullandınız kullanıyorsunuz denizden sonra ben daha almadım öneride bulunurmusunuz
Elmassss NehirinAnnesiii güneş kremi de güneş sonrasi nemlendiricisi de mustela kullanıyorum hatta kışın soğuklarda yine mustela nin bi krem tarzı bir şeyi var onu kullanıyordum her ürünü mükemmel tavsiye ederim
NehirinAnnesiii Kızım çok beyaz denizden sonra rahatlatıcı güneş sonradı lısyonu almak istiyorum kullanıp memnun kaldıgınız ürün var mı
symtpl Bende bekliyim burda :) ben güneş kremi olarak mustela almayı düşünüyorum güneş sonrası nemlendirici için yine mustela almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşlar memnunsa yazsınlar:)
NehirinAnnesiii symtpl ben sebamet aldım trentyolda 1 numarada şuanda sebamet çok marka araştırdım en sonunda bunu aldım yani ama güneş sonrasını da bu şekilde sorarak fikirlerle bulmaya çalışıyorum
NehirinAnnesiii Elmassss şuanda sebamet almıştım güneş kremi ama diğer ürünler için mustelaya bakabilirim teşekkürler