Oglum 4 aylıkken saglık ocagına gttk artk tadımlara baslayabılırsn dedı cnku sadece mamayla beslenıyor dedı. Bızım doktoru aradım oda aynısını soyledı . Sadece annesütü alan bebekler 6 aydan once başlamamalı dedı. Sorum şu . Tadımlar bitince gunde ne kadar ek gıda vermem lazm hıc tecrübem yok