Kızlar evim hep 25-27 derece arası. Bebeğim 24 günlük. Ben hep sıfır kollu zıbın, üstüne ikili uzun kollu takım giydirdim. Yani hep yenidoğan üşür falan dediler hatta uyurken penye battaniye ve nohut battaniye örtüyorum. Sanırım böyle yapmamam lazım çünkü çok kızarmaya ve mızmızlanmaya başladı. Tecrübeli anneler ne yapmalıyım üşütürüm diye de korkuyorum.