Kızlar 6 aylıkken bronşiloit geçirdi bebeğim babasından bulaşmıştı o dönem sonra sürekli her ay iki haftada bir hastanedeyiz şuan 8 aylık sürekli öksürme hali var en çok gece veya sabah oluyor.zaditen verdiler işe yaramadı şuan one aır diye bi ilaç verdler 10 gündür yine gelişme yok kan testleri yapıldı temiz çıktı.Alerjiden şüphenelip verdikleri ilaclar işe yaramadı. Bu durumu yaşayan var mıdır ciddi anlamda yıpratıcı çünkü çocugumuza bişey yapamıyomusuz gibi geliyor artık.3 farklı doktor baktı yok o öksürük hala var