Miniminis 4 buçuk aylik bebegim var ve ishal oldu ne yapmam lazım acaba sanırım klima çarptı ya da hava değişikliği antalyaya gitmiştik ve evimize döndük. Doktora gitmeden geçer mi
Balkizlarim Miniminis ishalin biraz tedirgin yönü var şu kaybı olmamas bol bol emzirin ve mutlaka doktor görsün ya çünkü küçük geçmiş olsun ✨
Poyrazin_annesii Miniminis bnmde bebegım 4 bcuk aylık arada bı cıvık yapıyır bazende pütürlü. Ama bızımkı sırf mamayla beslenıyor. Doktr normal demiştı. Sızınkı gunde kac defa cıvık yapıyor