Dkgungor bende kullandım. Meme ucum yara olmuştu. Sol memeyi sürekli sağdım. Bu defa sol meme büyüdü ucu da daha kolay çıktı. Sağ tarafı bebeğim emdiği için hiç sağmadım. Böyle yapınca sol hep süt doldu sağda çok az. Gerçekten çok faydasını gördüm. Keşke ikisini de sağsaydım da sütüm çok olsaydı. Doğduğundan beri mama kullanıyorum. Yaklaşık üç aylıktan beri sadece mama veriyorum. Sütüm bitti.