Reyhanasya Haticeefee 9 ay 3 günlükken ilk dişini çıkardı aynı hafta 3 tane birden çıkardı 10 aylık oldu 5 dişi var şuan
nilufer19 Haticeefee 10 aylıkken ilk dişini çıkardı kızım, şimdi 13 aylık 11 dişi var peş peşe geliyo diğerleri. Geç değil zaten 8 aylık
KevserKaan Haticeefee doğum günümüzü dişsiz kutladık 😅 ve herhangi bir sorun olmadı şuan 16aylik olduk ve 4 disimiz çıktı çok şükür ve bu durumdan gayette memnunuz ki bence benim fikrim tamamen geç çıkan dis daha kolay oluyo çünkü damaklar buna tam manasıyla hazır oluyo ve çıkma sürecinde acı ağrı v.s hafif geciyo 🤩🦋💞
Kam Haticeefee kızım 13 aylıkken çıkardı. Biz hiç dış ağirisi ateşi falanda yaşamadik geç cikarmasiyla alakalı galiba. Sonrasında arka arkaya bütün dişlerini çıkardı.
Prensesannessuuii Benim kızımda 8,5 aylık daha çıkmadı biraz endişeleniyordum ama sanırım normal yaşayanlar var demek ki..