Sdr123456 Kızlar bebeğim 5 ay 14 günlük hipp 1 kullanıyoruz ama arrık cok fazla içiyo ve sıksık içiyo tok tutmama gibi bir durum olabilir mi? Hipp 2 ye geçsem daha mı tok tutar acaba bide 6.aya 15 gün var 2 numara Mamanın zararı olur mu acaba
Ayazmom1 Sdr123456 oğlumun 6. ayına 1 hafta vardı 2 numaraya başladık bi sorun yaşamadık bu arada ilk 6 ay çocuklar emmiyorsa çok fazla mama içer oğlum öyleydi büyüdükçe azaldı mama isteği
DamlaTa Sdr123456 benim bebeğim ilk doğduğunda hippi hiç doyurmamıştı, bebelac gold a geçiş yapmıştım. Bende 5.5 aylıkken 2 numarasına geçiş yaptım Bi sorun yaşamadım.sadece vitamin mineral değerleri değişiyor çocuğun ihtiyacına göre
endoplazmikretikulumiste Sdr123456 hipp anne sütüne en yakın mama nasıl ki anne sütü alan çocuk sık sık acıkırsa bunda da öyle bence değiştirmeyin zaten 6 aydan sonra yavaş yavaş ek gıdaya geçecek o boşluğu tamamlarsınız kaç saatte kaç cc hazırlıyorsunuz mamayı ?
GSevilay65 Sdr123456 yani tabiki mama verdikten sonra alıp gazını cikariorm ama çok şükür öyle çok gaz yapmadı
tugbac Sdr123456 ben de bunu bilmiyorum doktora soracağım 6. Aya girince mi yoksa 6yı doldurunca mı 2 numaraya geçiliyor bilgim yok..
begmmmell GSevilay65 2 numara daha tok tutar diye bişey yok sadece içeriğindeki vitamin mineraller farklı bebeğin ayına göre ihtiyacı olan vitaminlere göre değişiklik gösteriyor 1 ve 2 denmesinin nedeni o. Ha değiştirseniz de bir zararı olmaz zaten 5 ayı doldurmuşsunuz ama ben 6 dolduktan sonra 2 numaraya geçmiştim bu arada bebelac gold kullanıyorum memnunum sma bizde kabızlık yapmıştı
endoplazmikretikulumiste Sdr123456 Sdr123456 5 aylık bebeğe 200 cc çok çok fazla anlıyorum ki gereksiz yere midesini büyütmüşsünüz oğlum 17.ayında halen 2 saatte 200 cc içmez 3 saatte 180 ancak . O açıdan siz hangi mamayı verecek olursanız olun o çocuk duyacaktır ama size göre doymayacaktır ben ve sakın cc artırmayın hatta süre olarak arayı açın doktorunuza sorarak
Annenazz Sdr123456 bizim de bir numaralar altıncı ay sonrasına sarkacak gibi. Canım valla benim kızı tok tutuyor ama benimki çok da iştahlı değil. Benim 2 numarada bir tecrübem yok ama biraz daha bekleyin bence