Annesininprensesi Bebeğimin gazını alırken burnundan süt geldi normal mi bu durum bir kere yine olmuştu bazen yatarak emziriyorum acaba ondan dolayı mı oluyor ?🤔başına gelen var mı?
deletedmom4842 Annesininprensesi Ya çok doyuyordur yada yatarak emzirdiğiniz için daha sindiremeden burnundan geliyordur benim oğlumda da oldu bir kaç kez
Mrvsrtn Bizde de oluyordu sonra sıklaştı süt geliyor diye burnu sürekli hışır hışırdı dayanamayıp bu kusmaları için hastaneye götürdüm bizde sebebi reflüden dolayı çıktı ilaç kullanıyoruz şuan için pek kalmadı ama sıklaşırsa sizde ihmal etmeyin götürün derim 😶😶
Annesininprensesi deletedmom4842 sizde yatarak emziriyor musunuz? İnşallah doyuyordur bende sürekli acaba doyuyor mu endişesi yaşıyorum bazen mama veriyorum
deletedmom4842 Annesininprensesi Evet benimki 4 aylık şimdi daha rahat yatırıyorum ama ilk ay zor oluyordu yanımda yatıyor zaten