Anneler daha önce başına gelen var mi bi yol gösterin lütfen düşmeyen 38 derece ateşi var bebeğimin dün gece acile götürdük ilaçlar sayesinde ateşi düşmüştü ama şimdi tekrar çıkmaya başladı öksürüğü var burnu tıkanıyor ne yapacağımı şaşırdım antibiyotik kullanmak istemiyorum bu süreci atlatan bi anne varsa deneyimlerinden faylanmak isterim