Pinkribbon Kızlar 3.5 aylık kızım önce elini ağzına koyardı şimdi de parmağını emiyor sizlerde var mi oldu mu geçti mi yazın lütfen.
Mariposa Pinkribbon o dönemde oluyor ellerini keşfettikleri icin eller sürekli ağızda olur. Tükürük bezleri de çalışmaya başladı henüz yutkunmayi bilmedikleri için de ağzı akar sürekli O da normal.
Arzuuk62 Pinkribbon evet müdale etmeyin ama elerini ağzına götürüp keşif etmesini sağlıyo birde beyin zeka gelişimi için iyiymiş
Tugba06 Pinkribbon benim bebeğim de o aylarda basladı parmak emmeye su an 7bucuk aylıgız uyumaya gecerken hala emer 😂
01_10-2020 Pinkribbon benim kızımda 2,5 aylık parmaklarını yumruk yapıp emiyor müdahale edince sinir olup ağlıyor acaba aç mı diyorum
Gokcem34 Benimki de doğduğundan beri emiyor 4 ay 20 günlük napucami şaşırdım memeyi alıyor ama dalarken illaki parmakla daliyo
jd16 Gokcem34 emzik verdiğim halde emiyor. (2ay 9gün) Keşfediyor çünkü. Müdahale etmiyorum. Tüm gün yapmıyor zaten, ara ara keyfi yerindeyken yapıyor.
Alparslan616161 Pinkribbon 3 ay 7 günlük benim parmağımıda emmeye çalışıyor oğlum izin vermeyince ağlıyor sinirlenip
Yigitahmedim Pinkribbon benim oğlum da yoktu da kızım da var 3. Ayında başladı 4. Ay tamamladık hala emiyor normal diye duymuştum. Genelde uykusu gelince yapıyor