Seymapala Ben emziriyorum ama benim kızımda birkaç kez çoook fazla kustu. Küçük bebeklerde normalmiş, öyle söylemişlerdi bana ve sorun yaşamadık hiç.
Reflü vs olabilir denmişti birde ama bizde hiçbir sorun yoktu, büyüdükçe azaldı kusmalar hatta şu anda neredeyse hiç kusmuyor. 4 aylık oldu kızım
İçiniz rahat edicekse doktorunuzada danışabilirsiniz elbette, bilir kişi gibi konuşmuş olmiyim :) ama normal bi durum genelde