Kızlar merhaba 👋🏼
Morelim cok bozuk cenazemiz çıktı ve çok üzgünüm..
Bugüm göğüsüm ağrıyordu göğüs ucumun yanında baya bi şişlik vardı ne olduğunu anlamadım ve sıktım baya iltap gibi birşey cıktı anlamadım.. göğüs ucuma bakınca birden kesilen sütüm tekrar gelmiş baya beyaz beyaz süt gelmeye başladı ve benim hiç sütüm olmamıştı doğru düzgün şok oldum diğer göğüsümü sıktım ve ordan da süt geldi ..
Üzüntüden süt kesilir derler ama benim üzüntüden sütüm gelmiş olabilr mi böyle birşey mümkün mü?
Yanlız ben sade 3 ay emzirebildim oda zar zor ne kadar gelirse o kadar kar dı benim için kızımın anne sütünden faydalanması için şimdi kızım 12 bucuk aylık.
Ve kızımı bir kaç kere göğüsüme de yanaştırdım ama oyun sanıyor itiyor ağzını yanaştırmıyor ne yapbilirim tekrar kesilsin istemiyorum böyle bir fırsat gelmişken 🥹