4 buçuk aylık hamileyim ilk aydan itibaren sürekli kanamam oldu düşük riskim vardı geçen gün kontrole gittim doktor suyu azalmış dedi kanamayla beraber suda gitmiş farketmemisim şuan düzeldi suyu ama kanamam durmuyor dikkat etmeme rağmen hala geliyor p.tesi ayrıntılı ultrasona gircem doktor bebekte bir sorun olabilir herşeye hazırlıklı olun dedi başına gelen varmı böyle bişey yada duydunuz mu çok korkuyorum ona bişey olacak diye 😢😢