Hamileyken ilk aylar kasığım şişerdi bebek sanırdım. Baya geçti üstünden. Şimdi bebeğim bir yaşına girdi. Ara ara oluyordu ama sık değildi. Bir hafta önce cinsel ilişkide kasık ağrım oldu zaten genelde oluyodu. Ben de ona yordum ama şimdi kasığımda şişmeler var ve kasık ağrım devam ediyor internetten baktım kasık fıtığım var belli ki😓 nasıl geçti süreç ameliyat tek çözüm mü acaba