Devlet hastanesine götrdüm el ayak ağız hastalığı var bebeğimde 4 gundur sanki giderek daha da dağılıyor gibi bide özele götrmek istedim varmı önerisi olan. Başarı, avrasya, gop, duygu, asya daha bilmediğim varsa buralarda iyi bir doktor arıyorum bilenler gidenler yardımcı olursa sevinirim mlum bayram üstü ama yinede götürebileceğim yer arıyorum