Doğumdan sonraki 5. Ayda yani geçen ay regl olmuştum ilkkez bu ayda olmayı bekledim lakin olmadım gebelik testi yaptım gebe de değilim.. neyim ben 😅 bu normal bişey mi bu şekilde yasayan varmı? Doktora sorcular gelmeden söyleyeyim soracağım lakin merak ettim sizinde böyle oldu mu ?