Busra1999 mochinin pompasını filan kullanmıyorsunuz dimi ya da herhangi bi şey yapmıyorsunuz emzirmek dışında? Sakın sağmayın, aksın boşa, zamanla bebeğin ihtiyacı kadar üretilecek ve fazla fazla akmayacak. Sağdıkça bebeğin ihtiyacı varmış gibi algılanıp fazla üretilmeye devam eder çünkü.