prensveprensesannesi35 Kizlar estetik dikis ile sezrryan oldum 6 ay olucak kabuk baglamisti cogu dustu ama orta taraftaki bir turlu dusmuyor elleyemiyorumda dokunamiyorum fena oluyorum bu ne zaman duser bssina gelen varmi doktora gorunmelimiyim sizce basins gelen varmi
kuzey-21 prensveprensesannesi35 6 ayda çoktan dökülmesi gerek aslında. Acıyormu halâ neden dokunamıyorsunuz
prensveprensesannesi35 kuzey-21 yok hayir acima birsey yok benim yara dikis yeri vs gibi seylere fobim var birinin eli cizilse kan gorsem bayiliyorum o yuzdrn hepsi dokuldu bu ortadaki kaldi kabuk neden bilemiyorum bende ilk dogumumda hic boyle olmamisti
BuzluKahve prensveprensesannesi35 bir doktora gösterin. 20 gün dediğim tamamen ameliyat yeri iyileşti benim. Hatta 30 günken ağda yapmıştım.
prensveprensesannesi35 BuzluKahve anladim evet olmadi bir sorayim bende haklisiniz ihmal etmemek gerek