Merhaba, deneyimli görmüş geçirmiş anneler tarafından bilgilendirilmek istiyorum😁
Öncelikle 2 tane atak haftasını ardımda bıraktım ama bazen bu atak haftası mı değil mi dediğim çok oldu, bitanesi 2. Ay aşılarıyla çakıştı bide, size göre tam atak haftası olduğunu ne şekilde anlayabilirim? 4. Ay atağında bunlara dikkat edeceğim😁
Bi diğer konu ise, ilk atak sonunda gülümsemeye başladı, ikinci de elini ağzına götürmeye başladı, sizin ataklardan sonra gözle gördüğünüz değişimler nedir haftalara göre?