Aynisa Doğduğundan beri beşiğine koydum müzik açtım hiç sallamadım pış pış yapmadım .Zamanla müziği de kestim uyku düzenini kendi oluşturdu ben hiç uyutmadım bu yaşına kadar hep kendi istediği saatte uyudu .Ay ay düzenlerini değiltirdi 3 uyku iki uyku .Akşam yatmak istediğinde yastığını getirip yanımda uyuyor .Gece de hiç kalkmıyor