_mmom Bebeğimin burnu tıkalı 10 gündür serum fizyolojik, buhar her şeyi denedik açılmıyor. Vicks aldık bugün yatmadan göğsüne sürdüm. Doğru bi kullanım mı? Nereye sürmeliyim? Kullananlar, memnun kalanlar kalmayanlar var mı 😂
Umayy16 _mmom kullanmadim bende alicaktim almadan bikac yorum okudum vazgectim. Bebekler icin bile olsa cok riskliymis. Ama genelde ayak altlarina suruyolar geceleri yatarken
Polikistikannee _mmom Ayağının altına sürüyorum yastığına nane yağı damlatirsaniz o da nefesini açar yastık kullanmıyorsanız yatağına da olur tişörtüna da cildine değmeden çözüm bulmuş olursunuz
_mmom Prenses39 aynı anda mı sürüyorsunuz? Tıkanıklıktan mı sürüyorsunuz? Ve kaç gün kullanayım acaba😂
Polikistikannee _mmom Sadece geceleri sürüyorum o da ayağının altina 3 gün kadar nane yağı daha iyi ama onu ogrenince viks sürmeyi biraktim. Ayni şekilde şuan yanınızda yoksa yine yakasina viks sürebilirsiniz kokusu nefesini acar
Deletedmom5284 Umayy16 bir sorun olacağını sanmıyorum ama bende çok kullanmadım herşeyin fazlası zarar