Pasaben 28 aylıkken başladık 10 günde tam anlamıyla kavradı öğrendi diyebilirim ilk 4 gün heryere yaptı çok zordu ama sonraki günler yeri geldi kendisi söyledi yeri geldi altına yaptı ilk günlere göre altına az yapmaya başlamıştı, sabahları kuru kalkıyordu bu benim için başlama sebebi oldu. Naçizane fikrim şahsen ben öyle yaptım bezi bir çıkardım çıkarış o çıkarış bez olduğu surece alışması zor olacaktı ben kaldırdım ortadan. Her uyandığında her yatacağı zaman çişini yaptırdım böyle böyle alıştı şimdi 2 ay oldu alisali bazen altına kaçırıyor gündüzleri farkında değil o kadar olucak tabi ki ama sonu mutlu son oldu çok şükür çok zor ama sabir gerektiren bisey Allah yardımcın olsun hemen öğrensin inşallah 🥰