Anneliqueen Merhaba bebeğim 15 günlük ilk defa artık basım catladigi için 0-6 ay emziği verdim direk tuttu ama emzik kullanımı hakkında bilgim yok deneyimlerinizi aktarirsaniz çok sevinirim ne zaman ne kadar kullanmalıyız
Ececan2006 Anneliqueen ben cok agladigi bir gece vermistim once istemedi sonra aldi sakinlesti, gun icinde cok fazla agladiginda sakinlesmesi icin veriyorum ama cok sevmiyor