eylulada28 Bebeğim 6 aylık olmak üzere oda derecesi 29 ben incecik ipli jakarlı zıbın üzerine kolsuz tişörtle uyutuyorum ama gece çok terliyor zıbını çok ince olduğu için sadece zıbınla yatırmakta kararsız kaldım uyuyanın üzerine kar yağar sözü geliyor aklıma🤣😬 sizce ne yapmalıyım kızlar gece sırtına sürekli bez koyuyorum her kalkışımda bezi değişiyorum orta kalınlıkta kolsuz bir zıbınla mı yatırsam mı sadece Cam açıyoruz bu arada
RedFlower_ eylulada28 halen yorgan valla aşırı derecede serin uzun alt kısa kol pencere kapalı gece gündüz çünkü çok çok esiyor yer Aksaray
asiltonunmommysi eylulada28 örtmüyor zıbınla yatırıyordum geçen sabah bacakları buz gibiydi bende tülbent var yanında onu örtmeye başladım müslin de örtüyorum arada
Gul35 eylulada28 bize henüz yaz gelmedi pijama ve uzun kollu üstüne de battaniye örtüyorum ben bile donuyorum
eylulada28 asiltonunmommysi bende örtmüyorum müslin örtsemde atıyor ztn üstünden ama ne kadar ince de giyinsek bizde olduğu gibi onlar da terliyor bu defa teri üstünde soğuyor cam da açık olunca bu defa terine rüzgar vurunca üşütmesinden korkuyorum
Sebusebu eylulada28 askılı zıbın altına uzun giydiriyorum. Üstüne örttüğümü atıyor cünkü. Tek sorun kollar devamlı havada uyudugu icin buz gibi oluyo ama oda sıcak cam kapalı istanbul
snha44 eylulada28 sadece ince askılı ince bir zibinla yatiiryorum üstünü ortmuyorum zaten 29 30 derece ev biz böle ustumuz açım yatiyoruz
Tospikcik eylulada28 ince askılı body, üstüne kısa kollu body. Aynı sekilde giydiriyoruz sizinle. Ev 26 derece. Üstüne de müslin örtüyorum. Hiç terlemiyor. İnce aslılı yerine, sıfır kol, biraz daha kalın askılı tek body ile yatırabilirsiniz bence.
eylulada28 Tospikcik bende çok ince giydiriyorum ama gündüzleri askılı zıbında bile terliyor..sürekli sırt üstü yatıyor hiç yan yatmıyor o yüzden olabilir mi acaba biraz yan yatsa sırtı ensesi bu kadar çabuk terlemez belki
Polikistikannee eylulada28 Muslin uyku tulumu aldim altına zıbın üstüne tulumu kisa kollu zaten serin serin uyuyor