Doğumdan sonra sütüm 3.gün falan geldi bebek doymadı ben de sağım pompası aldım günde 90 ml falan süt geliyor toplamda asla yeterli değil bebeğim 43 günlük yapmadığım şey kalmadı ama artmadı süt 1 kere içiyor biberonla gerisi mama gittikçe de azalıyor resmen bugün 60 ml geldi toplam böyle durum yaşayan var mı nasıl artırdınız ya da artıramadınız mı sanırım bitecek 😔