Nur_1234 Bebeğimin tek kulağında çok fazla kir oluşuyor.Kupkuru ve kabuk şeklinde.çubuk zararlı diye kullanmak istemiyorum.Nasıl temizleyebilirim var mı öneriniz hanımlar?
AsilDorukAnnesi Nur_1234 Doktorumuz bebek kulak çubuğuyla düzenli temizle demişti hep öyle yapıyodum. 3 aydır başka doktora gidiyoruz asla dokunma o kir kulağını korur dedi bende şimdi dokunmuyorum hangisi doğru bilmiyorum....
koalaveannesi Nur_1234 ben kulağın iç kısmından dışına doğru görünen kirleri tel tokanın tersiyle emzirdiğim anda alıyorum
Nur_1234 Çok içte değil ancak yumuşatmadan temizlenemeyecek gibi.kulak çubuğu kesinlikle önermiyorlar ama bilemiyorum.Duşta da su kaçırırım korkusuyla çok elleyemiyorum.
26082014 koalaveannesi tel toka tersimi 🙄 yanlız o bebek büyük biri değil ve tel tokanın siyah şeyleri hep çıkıyor iyi cesaret ediyorsunuz
koalaveannesi 26082014 valla bebeğim doğduğu andan beri eğer kir birikmiş dışına doğru akıyo gibiyse azıcık tokayla dokundurup aldım 😬 toka tenine temas etmiyo bile ama tabi ki ani bir hareket olsa Allah korusun çok sakıncalı olabilir dikkatli olmak lazım
Drana Nur_1234 kesinlikle çubuk kullanılmamalı tel toka vb. cisimlerse asla. Bebek yağı ile kiri yumuşatabilirsiniz sadece.Kulağın kepçesinde olan kirleride pamukla alabilirsiniz ama kulak yolundakileri değil.