Nurrr1 Ozgemre benim bebeğim de 3,5 aylık dediğiniz gibi sinirlenip itiyor diliyle bir sorayım dedim😂
zyndrgt Nurrr1 aynı şeyi yaşıyorum yaa bir mama yarım saatte mi içilir. Acaba benimkide mi az geldiği için sinirleniyor. Bende 2 delikli deneyeyim o zaman bebeğim 3,5 aylık
Mediel @Nurrr1 merhaba, ilk olarak chicco kullandim zor akan başlıklıdan 1 ay sonra lansinoh aldım 160 cc ve mama miktarı artınca 240 cc aldım başlık da ona göre oluyor degistirmedim hic su an 21 aylik gece devam sütünü ondan iciyor.
Nurrr1 Mediel teşekkür ederim ben lansinoh yenidoğan seti almıştım 3 ayrı başlık var 2 ayrı biberon sanırım artık 2. Başlığa geçicez🌼
Nurrr1 zyndrgt gerçekten sinir krizi geçirten bir durum yaa eşimle sürekli sen yedir ben yedireyim durumundayız çünkü bir saat oyalıyor bizi yedirene kadar ter döküyoruz umarım başlıkla alakalıdır bende yarın ona geçicem bakalım umarım sizinde ondandır 🥲