Sudenur_1 lütfen bir gastroya görünün. Aynı durumdaydık, kendi cocuk doktorumuzda dahil çevremdeki herkes bebekler kusar, fazlasını cıkarıyordur dedi. Ama o kusma miktarı içime sinmiyordu. Sonra beslenme kaynaklı ciddi bir rahatsızlık geçirdi, o şekilde benim o fazla kusuyor dedigim noktada haklı oldugum ortaya cıktı. Keske onceden çözüm bulabilseydik :( kusma miktarını ve şeklini siz gözlemliyorsunuz ama içinize sinmeyen bir durumda lütfen bir cocuk gastroya gidin