Minik_kusummm yani herşeye ağlama, peşimi bırakmama. Zorla iş yapıyorum evde . Sürekli benle oyna diyor. Birsey yapıyor yapma dedikçe daha da çok yapıyor. Yediği şeyleri yerlere döküyor. Tükürme, sinir , oyuncakları atma kırma, birseyi beğenmeme, su ister benden sonra da istemiyorum der 🤦♀️ yemek beğenmiyor doğru düzgün bir şey yemez . Bazen tuvalete giriyorum diye ağlıyor 😬 yani daha neler nelerrr …