Sultancen sütün çoğalması için bebiş emdikten sonra sağmak lazımmış. Memeye daha çok süt lazım mesajı gidiyomuş. Eğer bunu istiyorsanız mochi size bu anlamda pek destek olamaz. Daha yoğun sağım yapan makine ile devam etmelisiniz bence ilk başta. Çünkü amacımız bebişe kilo aldırmak 😍🧿 bunum için omega 3 de tavsiye ediyorum, sütü yağlandırıyor. Çünkü aslında sütün miktarıyla birlikte yağlı olması da çok önemli 🙏