Kendisi 3. Doktor olup sonunda yigenime doğru teşhis koymuştu ablam hep otizmden şüphelendi ama hangi doktor gitse hayır denildi ve eğitime maalesef geç kaldı ama cem hoca iki dakika da herşeyi anlayıp güzel bir dil ile doğru yönlendirdi biz çok severek takip ediyoruz