Hayır akşamlar kızlar.
Sab ve biogaia kullanıyorum.
Ama pek faydası yok gibi ek gıda geçtiğimiz günden beri böylesi pek sorun yaşamadık yaklaşık 5 6 gündür sabah karşı gaz ve ıkınma ile uyanıyoruz ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan var mı kızlar 🤦🏼♀️